Wednesday, April 01, 2009

Recycling

I know that if I go on keeping and transforming things I’ll need a new house only to stash the things I just can’t get rid of…I’ve heard it time and time again….
But my paint brushes, each and every one of them, are such good friends; they’ve been in such wonderful adventures with me, we’ve shared so many fantasies, traveled so many colorful roads hand in hand and accomplished so much beauty together that I can’t face throwing them away like old and useless things….
So I’ve decided they deserved everlasting color and a tribute for all the things they made possible for me. I transformed the ones that were too old to work in beauty things to decorate my studio…. Eventually I’ll have a huge bouquet of flowers and a host of little friends to keep me company. Meet them and enjoy!
Enjoy the journal pages too!

Eu sei que se continuar guardando e transformando objetos logo vou precisar de uma nova casa só para acomodar as coisas das quais não consigo me livrar...Já ouvi isso muuuuitas vezes.
Mas meus pincéis, cada um deles, são tão bons amigos; estiveram comigo em aventuras tão maravilhosas, partilhamos tantas fantasias, viajamos por tantos caminhos coloridos mão na mão e realizamos tanta beleza juntos que não consigo pensar em jogá-los fora como coisas inúteis...
Então decidi que eles mereciam cor eterna e um tributo por tudo o que tornaram possível para mim. Transformei aqueles que estavam velhos demais para trabalhar em coisas bonitas para decorar meu estúdio...Eventualmente terei um enorme buquê de flores e uma multidão de amiguinhos para me fazer companhia. Conheça-os e aproveite!
Aproveite as páginas de diário também!









































































































































No comments: