Friday, September 13, 2013

Long time away....
Time has passed, things have changed and improved a lot.
After my last post I sold my house in São Paulo, bought a new one in Campos do Jordão, moved, built a new studio and have been working like mad. 
My muse was invigorated by the wonderful landscape and the fresh air and has been inspiring me with many more ideas than I can actually produce. 
So, life is beautiful. I have a cute house, lots of space, wonderful old and new friends, and a lot to do. Who could ask for more?
I have been working mainly with papier mache, have participated in several shows, including a solo with my bookart and was appointed to represent the town in an art competition to chose the best artist for the State of Sao Paulo. Lots of responsibility there, but I'm loving it!
From now on I intend to keep this blog updated regularly and, to give you an idea of what I have been up to, here goes a link with my  Recent work. Watch, enjoy and comment, please!
Will be back soon!

Muito tempo afastada....
O tempo passou, as coisas mudaram e melhoraram muito.
Depois da minha última postagem, vendi minha casa em S.Paulo, comprei outra em Campos do Jordão, mudei, construi um novo atelier e tenho trabalhado muito.
Minha musa foi reanimada pela linda vista e pelo ar puro e tem me inspirado com muitos mais projetos do que consigo executar.
Assim, a vida é linda. Tenho uma casa graciosa, muito espaço, fantásticos amigos antigos e novos e muita coisa pra fazer. Quem pode querer mais do que isso?
Tenho trabalhado principalmente com papier mache, participado de várias exposições, incluindo uma exposição solo dos meus bookarts e fui escolhida para representar a cidade no Mapa Cultural Paulista. Muita responsabilidade, mas estou adorando!
De agora em diante pretendo manter este blog atualizado e, para dar uma idéia do que tenho feito, aqui esta um link para o meu trabalho mais recente. Assistam, aproveitem e comentem, por favor!
Volto logo!


No comments: